Obchodné podmienky

I. O nás

  1. Sme spoločnosť Izo Partners, s.r.o., so sídlom Pri Váhu 5/5, 034 91, Hubová, Slovenská republika, IČO: 55038841, zapísaná v obchodnom registri vedenom u okresného súdu v Žiline, odd. SRO, vl. č. 80786/L. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predajcom a inou fyzickou osobou staršou ako 18 rokov („kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu predajcu („e-shop“) na internetovej adrese https://www.konopnysen.sk („webová stránka“).
  • Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odlišné ujednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

II. Užívateľský účet

  1. Z vášho užívateľského účtu môžete vykonať objednávku, no na vytvorenie objednávky nie je účet nevyhnutný – objednávku môžete vytvoriť aj bez registrácie.
  2. Pri registrácii, ale aj pri objednávaní tovaru nezabudnite, že ste povinní uvádzať všetky údaje správne a pravdivo, a v prípade akejkoľvek zmeny ich aktualizovať. Údaje, ktoré uvediete pri objednávaní alebo v užívateľskom účte, považujeme za správne.
  3. Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom.
  4. Užívateľský účet nemusí byť neustále k dispozícii, najmä v súvislosti s potrebnou údržbou našej hardvérovej a softvérovej výbavy alebo tretích strán.
  5. Pri registrácii nám tiež udeľujete súhlas na spracovanie osobných údajov na účely zasielania newslettera. Tento súhlas môžete kedykoľvek odvolať v nastaveniach užívateľského účtu. Prosím, oboznámte sa tiež so zásadami spracovania osobných údajov dostupnými v záložke Podmienky ochrany osobných údajov.

III. Charakter a nákup tovaru

Informácie o tovare

  1. Náš online obchod obsahuje všetky potrebné informácie o tovare. Napriek tomu môžeme s vami uzatvoriť kúpnu zmluvu na individuálne dohodnutých podmienkach.
  2. V prípade uvedenia ceny, pri ktorej je zrejmé, že ide o chybu v písaní alebo číslach, táto cena nie je záväzná a zmluva nie je uzatvorená.
  3. Celá prezentácia produktov v online obchode je informatívneho charakteru a obchodník nie je povinný uzatvoriť zmluvu týkajúcu sa týchto produktov. S ohľadom na charakter tovaru by sme vás radi upozornili, že:
  • nákup tovaru v online obchode môže uskutočniť výlučne osoba staršia 18 rokov, preto si vyhradzujeme právo overiť vašu vekovú hranicu,
  • Chceli by sme upozorniť, že tovary obsahujúce látky ako CBD, CBDV, CBG, CBN a ich kombinácie sú surovinou určenou na ďalšie spracovanie alebo na zberateľské účely (okrem výslovne uvedeného inak) a nie sú určené na vnútorné užitie. Ak tieto produkty použijete iným spôsobom alebo na iné účely, než na ktoré boli určené, nezodpovedáme za takéto použitie.
  • Žiadne informácie na tejto webovej stránke v žiadnom prípade nepodnecujú k výrobe omamných látok. Informácie, ktoré nájdete na tejto webovej stránke týkajúce sa liečivých a podporných vlastností produktov a tiež CBD, CBDV, CBG, CBN, THC a ich kombinácií, majú iba informatívny charakter. Nemali by sa považovať za návod na použitie. Nezodpovedáme za dôsledky manipulácie s produktmi, ich ďalšieho spracovania alebo iného použitia.

IV. Kúpna cena

  1. Kúpna cena za produkt dohodnutá v spotrebiteľskej kúpnej zmluve medzi obchodníkom a spotrebiteľom je uvedená v akceptácii objednávky (ďalej len „kúpna cena“). Ak je kúpna cena uvedená v potvrdení doručenia objednávky vyššia ako cena za identický produkt uvedená v ponuke elektronického obchodu v čase odoslania objednávky, doručíme Vám elektronickú správu s informáciou o ponuke novej kúpnej ceny v inej výške, ktorá sa považuje za náš návrh na uzavretie novej spotrebiteľskej kúpnej zmluvy, ktorý musíte výslovne potvrdiť e-mailom alebo písomne, aby došlo k platnému uzatvoreniu spotrebiteľskej kúpnej zmluvy.
  2. Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie produktu v hotovosti, resp. platobnou kartou pri osobnom prevzatí produktu, dobierkou v mieste dodania produktu alebo bezhotovostným prevodom na účet obchodníka, uvedený v akceptácii objednávky alebo na online rozhraní obchodníka v čase pred prevzatím produktu.
  3. V prípade, platby kúpnej ceny bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet obchodníka.
  4. Ste povinní zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu za dohodnutý produkt v lehote podľa spotrebiteľskej kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí produktu.
  5. V prípade, ak nezaplatíte celú kúpnu cenu do momentu dodania produktu na miesto a zmluvné strany sa nedohodli na zaplatení kúpnej ceny za produkt v splátkach, obchodník je oprávnený odoprieť dodanie produktu spotrebiteľovi

Ako prebieha objednávka?

  1. Naše tovary môžete zakúpiť v internetovom obchode prostredníctvom formulára, ktorý obsahuje hlavne informácie o produkte, cene, spôsobe platby, údajoch o požadovanom spôsobe doručenia tovaru a s tým spojených nákladoch. Na základe týchto informácií vytvoríte objednávku („Objednávka„).
  2. Pred odoslaním Objednávky vám umožníme na webovej stránke skontrolovať a meniť údaje. Údaje, ktoré počas objednávania zadáte, považujeme za aktuálne a pravdivé. Vyhradzujeme si právo overiť telefónne údaje uvedené v Objednávke.
  3. Vytvorením Objednávky a tým súhlasom s týmito obchodnými podmienkami potvrdzujete, že ste sa s nimi oboznámili a že budete objednaný tovar používať iba v súlade s vyššie uvedenými podmienkami.
  4. Po prijatí Objednávky vám ju potvrdíme prostredníctvom e-mailovej správy na adresu uvedenú v Objednávke.
  5. Kúpna zmluva je uzatvorená okamihom doručenia našej e-mailovej správy o prijatí Objednávky. Ak bude charakter objednávky neobvyklý (napríklad vysoká cena alebo veľké množstvo), vyhradzujeme si právo kontaktovať vás so žiadosťou o dodatočné potvrdenie Objednávky. V takom prípade bude kúpna zmluva uzatvorená až po obdržaní vášho potvrdenia tejto Objednávky.
  6. Všetky objednávky prijaté obchodníkom sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí Objednávky obchdoníkom.
  7. Náklady na používanie komunikačných prostriedkov vzniknuté v súvislosti s jednaním o uzatvorení kúpnej zmluvy si hradíte sami, tieto náklady sa nijak nelíšia od základnej sadzby.
  8. Obchodník sa zaväzuje 
    • Dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bola uvedená v čase objednávky
    • Adekvátne zabaliť tovar a odoslať tovar v dohodnutej lehote (do 7 dní)
    • Vystaviť a priložiť faktúru ako daňový doklad
  9. Kupujúci sa zaväzuje
    • Prevziať objednaný tovar
    • Zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu
    • Za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené zásielkovou službou Packeta
    • Poškodenie zásielky zavinené zásielkovou službou Packeta
    • Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok

V. Doručenie tovaru

  1. Tovar doručujeme prostredníctvom zásielkovej služby Packeta na adresu uvedenú v Objednávke. Osobný odber je možný len po predchádzajúcej dohode na adrese: Pri Váhu 5/5, 034 91 Hubová. Aktuálny cenník poštovného a balného nájdete vždy pri príslušnom produkte pri tvorbe objednávky.
  2. Tovar vám bude doručený najneskôr do 7 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy. Vyhradzujeme si právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, že objednaný tovar nebude na sklade a ani nebude skladovaný do 30 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy. Táto dodacia lehota sa nevzťahuje na tovar, u ktorého je na tejto webovej stránke výslovne uvedená dlhšia dodacia lehota.
  3. Pri doručení ste povinní prevziať tovar. V prípade, že je zo strany kupujúceho nutné tovar doručiť opakovane alebo iným spôsobom, ako bol uvedený v Objednávke, ste povinní uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru alebo náklady spojené s iným spôsobom doručenia. Pri prevzatí tovaru od prepravcu ste povinní skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek chýb to neodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia poškodenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nie ste povinní zásielku od prepravcu prevziať. O zistenom poškodení nás prosím bezodkladne informujte a toto poškodenie prosím zdokumentujte.

VI. Platobné podmienky

  1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s doručením tovaru (poštovné a balné) môžete uhradiť nasledovnými spôsobmi:
  • Bezhotovostným prevodom na účet predajcu č. 2942136701/1100, vedený v Tatra banka, a.s.
  • Dobierkou pri odovzdaní tovaru.
  1. Ak budete platiť prevodom, prosíme vás o uhradenie kúpnej ceny spolu s uvedením variabilného symbolu platby uvedeného v potvrdení e-mailu, ktorý vám v potvrdení ponuky zašleme. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet predajcu. Tovar bude expedovaný po pripísaní príslušnej čiastky na účet predajcu vedený u poskytovateľa platobnej brány.
    1. Pre každú platbu vám vystavíme po zaplatení ceny daňový doklad – faktúru. Tá bude spĺňať požiadavky daňových a účtovných predpisov.
    2. Predajca je platcom DPH. Informácie o celkovej cene tovaru vrátane DPH budú uvedené v ponuke tovaru.

VII. Odstúpenie od zmluvy

  1. Ak vstupujete do zmluvného vzťahu s nami ako spotrebiteľ, t. j. osoba, ktorá vystupuje mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej prostredníctvom internetu do 14 dní od prevzatia tovaru.
  2. Dôležité upozornenie: Vezmite prosím na vedomie, že podľa občianskeho zákonníka nie je možné odstúpiť od zmluvy podľa predchádzajúceho odseku, ak:
  • Tovar bol upravený podľa vašich želaní alebo pre inú osobu;
  • ide o tovar, ktorý je náchylný k rýchlemu znehodnoteniu, a tiež o tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom;
  • jedná sa o tovar v uzavretej obálke, ktorý ste vybrali z obalu a z hygienických dôvodov nie je možné ho vrátiť.

3. Ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy a nejedná sa o prípady z predchádzajúceho odseku, prosím použite tento formulár a následne vyplnený formulár pošlite elektronicky na e-mailovú adresu: info@konopnysen.sk. Do 14 dní od vášho platného odstúpenia od zmluvy vám vrátime čiastku plne zodpovedajúcu cene tovaru a zaplateným nákladom na jeho dodanie na číslo účtu, ktoré nám uvediete. Najneskôr v rovnakej lehote ste povinný nám zakúpený tovar zaslať na adresu: Pri Váhu 5/5, 034 91, Hubová, Slovenská republika. Tovar by mal byť vrátený kompletný, v pôvodnom obale, nesmie vykazovať známky opotrebenia alebo poškodenia. Máme právo v uvedenej lehote posúdiť, či je vrátený tovar nepoškodený, neporušený a nepoužitý a či ste nezakúsili iným nakladaním, než je nevyhnutné vzhľadom na povahu a vlastnosti tovaru, zníženie hodnoty tohto tovaru. Náklady na vrátenie tovaru nesiete vy. Ak tovar nemôže byť vrátený z dôvodu svojej povahy bežnou poštovou cestou, tak nesiete aj takéto náklady.

Ak je vrátený tovar poškodený vplyvom vášho nesprávneho zaobchádzania, sme oprávnení voči vám uplatniť nárok na náhradu zníženia hodnoty tovaru a započítať ho na vrátenú čiastku.

VIII. Mimosúdne riešenie sporov

Zákazník v postavení spotrebiteľa, (ďalej len ,,Spotrebiteľ“) má právo obrátiť sa na obchodníka (Izo Partners, s.r.o.) (ďalej len ,,Obchodník“) so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho vytknutie vady tovaru alebo ak sa domnieva, že Obchodník porušil jeho práva. 

Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu ( ďalej len „ ARS“) subjektu ARS, ak Obchodník na žiadosť Spotrebiteľa odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa doručenia jej odoslania.

Návrh podáva Spotrebiteľ príslušnému subjektu ARS, možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Subjektom ARS pre spory s predávajúcim e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia prípadne iný orgán ARS zapísaný v zozname Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky.

  1. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi obchodníkom a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
  2. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  3. Obchodník je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov .

IX. Vady tovaru

  1.  Zodpovedáme za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, najmä že:
  • Tovar má vlastnosti na ktorých sme sa dohodli, a ak nebola dohoda, také vlastnosti, ktoré sme my alebo výrobca popísali, alebo ktoré ste mohli očakávať vzhľadom na povahu tovaru a reklamu, ktorú sme poskytli,
  • Tovar je vhodný na účel, ktorý sme uviedli pre jeho použitie,
  • Tovar zodpovedá kvalitou alebo vyhotovením dohodnutému vzorku alebo modelu, ak bola kvalita alebo vyhotovenie stanovené podľa dohodnutého vzorku alebo modelu,
  • Tovar je v primeranej kvalite, množstve alebo hmotnosti,
  • Tovar spĺňa požiadavky zákonných predpisov.
  • Zabezpečujeme, že k objednanému tovaru je priložený daňový doklad.
  • Zodpovedáme za chyby vzniknuté po prevzatí tovaru v 24-mesačnej záručnej lehote, pokiaľ nie je na obale uvedená iná doba.

Vytknutie vady tovaru z dôvodu vadného plnenia

  • Prosím, zašlite vaše vytknutie vady tovaru e-mailom na adresu:­ info@konopnysen.sk alebo listom na adresu: Pri Váhu 5/5, Hubová 034 91, Slovenská republika
  • Váš formulár na vytknutie vady tovaru by mal obsahovať nasledujúce údaje: Vaše kontaktné údaje, popis chyby a požiadavky na spôsob riešenia vytknutia vady, doklad o nákupe tovaru (ideálne priložením nákupného dokladu).
  • Ak si myslíte, že tovar má vadu, pošlite ho spolu s vyplneným formulárom na vytknutie vady na vyššie uvedenú adresu. Tovar by mal byť primerane zabalený pre prepravu, aby nedošlo k jeho poškodeniu; musí byť čistý a kompletný.
  • Po podaní formulára na vytknutie vady tovaru dostanete písomné potvrdenie e-mailom – protokol vytknutia vady, ktorý slúži ako dôkaz pri riešení vytknutia vady. V protokole vytknutia vady sú uvedené nasledujúce informácie: Kedy bolo vytknutie vady podané, čo je jeho obsahom a aký spôsob riešenia vytknutia vady požadujete.

Vady tovaru

  • Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, považuje sa, že tovar bol vadný už pri prevzatí.
  • Vytknutie vady sa vzťahuje na tovar, pri ktorom je zjavný nesúlad medzi subjektívnymi (dohodnutými) a objektívnymi (všeobecnými) požiadavkami.
  • Tovar sa považuje za vadný, ak:
    • Nie je v súlade s tým, čo si spotrebiteľ s obchodníkom dohodli v zmluve (tzv. dohodnuté požiadavky): tovar nezodpovedá opisu, druhu, množstvu a kvalite uvedeným v zmluve; tovar nie je vhodný na účel, ktorý spotrebiteľ oznámil obchodníkovi a s ktorým obchodník súhlasil; tovar neplní funkcie uvedené v zmluve; tovar nemá vlastnosti alebo príslušenstvo uvedené v zmluve a pod.,
    • Nie je v súlade s tým, čo môže spotrebiteľ očakávať od tovaru rovnakého druhu (tzv. všeobecné požiadavky): tovar nie je dodaný v množstve, kvalite a s vlastnosťami bežnými pre tovar rovnakého druhu, ktoré môže spotrebiteľ očakávať; tovar nie je vhodný na účel, na ktorý sa tovar rovnakého druhu bežne používa; a pod., 
    • Jeho používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby (tzv. právne vady).
  • Naše povinnosti z dôvodu vadného plnenia sú aspoň také rozsiahle ako povinnosti výrobcu z dôvodu vadného plnenia. Inak máte právo uplatniť vadu, ktorá sa vyskytne u spotrebiteľského tovaru v dobe 24 mesiacov od prevzatia.
    1. Ak je na predávanom tovare, na jeho obale, v návode priloženom k tovaru alebo v reklame v súlade s inými právnymi predpismi uvedená doba, počas ktorej je tovar možné používať, uplatňujú sa ustanovenia o záruke za kvalitu. Zárukou za kvalitu vám zaručujeme, že tovar bude po určitú dobu vhodný na použitie pre bežný účel alebo si zachová svoje bežné vlastnosti. Ak nám oprávnene upozorníte na chybu tovaru, lehoty na uplatnenie práv z vadného plnenia a záručná doba nebežia počas doby, kedy nemôžete používať vadný tovar.
    2. Ustanovenia uvedené v tomto článku obchodných podmienok sa nevzťahujú na tovar predávaný za nižšiu cenu z dôvodu chyby, pre ktorú bola dohodnutá nižšia cena, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho bežným užívaním, na použitý tovar so závadou zodpovedajúcou miere používania alebo opotrebenia tovaru pri jeho prevzatí, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru. Nemáte právo na vytknutie vady tovaru z dôvodu vadného plnenia, ak ste vedeli pred prevzatím tovaru, že má chybu, alebo ak ste túto chybu sami spôsobili.
    3. Počas doby záruky alebo doby použiteľnosti môžete uplatniť vytknutie vady tovaru a podľa svojej voľby žiadať odstránenie chyby, ktorá predstavuje podstatné porušenie zmluvy (nezávisle od toho, či je chyba odstrániteľná alebo neodstrániteľná):
  • Odstránenie nedostatkov dodaním nového tovaru bez nedostatkov alebo dodaním chýbajúceho tovaru,
  • bezplatné odstránenie nedostatkov opravou,
  • primeraná zľava z kúpnej ceny,
  • alebo vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy.
  • Dôležitým faktorom je porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu vedela alebo musela vedieť už v čase uzatvorenia zmluvy a ktoré by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala.
  • Pri nedostatku, ktorý predstavuje nepodstatné porušenie zmluvy (neovplyvňuje, či je nedostatok odstrániteľný alebo neodstrániteľný), máte nárok na odstránenie nedostatku alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.
  • Ak sa po oprave opakovane objaví odstrániteľná vada (zvyčajne tretie vytknutie vady tovaru pre tú istú vadu alebo štvrté pre odlišné vady) alebo má tovar viacero vád (zvyčajne aspoň tri vady súčasne), máte právo požadovať zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy.
  • Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za vady tovaru uplatňujeme ako predajca. Sme povinní vám poskytnúť písomné potvrdenie o tom, kedy ste uplatnili svoje právo, aký je obsah vytknutia vady tovaru a aký typ riešenia vytknutia požadujete; a ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe riešenia vytknutia vady, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a jej trvaniu, prípadne písomné vysvetlenie odmietnutia vytknutia vady. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na iné osoby, ktoré sme poverili vykonaním opravy. 
  • Pri uplatnení vytknutia vady tovaru ste povinní nám oznámiť, aké právo ste si zvolili. Zmena voľby bez našej súhlasu je možná iba v prípade, že ste žiadali o opravu vady, ktorá sa ukáže ako neodstrániteľná. Ak nezvolíte svoje právo pri podstatnom porušení zmluvy včas, máte práva rovnaké ako pri nepodstatnom porušení zmluvy.
  • Ak oprava alebo výmena tovaru nie je možná, na základe odstúpenia od zmluvy môžete požadovať vrátenie celkovej kúpnej ceny.
  • Ak dokážeme, že ste vedeli o chybe tovaru pred prevzatím alebo ste ju spôsobili sami, nie sme povinní vyhovieť vašej žiadosti.
  • Prekážku spôsobenú vyššou mocou nepovažujeme za vadu plnenia.
  • Vezmite prosím na vedomie, že na zľavenom tovare nemôžete vytknúť vadu z dôvodu, pre ktorý bol tovar zľavený.

Vytknutie vady výrobku

  • Vytknutie vady výrobku je vybavované prostredníctvom e-mailu: info@konopnysen.sk v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00
  • Najneskôr do troch pracovných dní rozhodneme o vašom vytknutí vady výrobku alebo o tom, že je potrebné odborné posúdenie. Informáciu o nutnosti odborného posúdenia vám v tejto lehote oznámime.
  • Vytknutie vady výrobku, vrátane odstránenia chyby, budeme riešiť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej podania, pokiaľ sa s vami písomne nedohodneme na dlhšom termíne. Po uplynutí tohto termínu máte rovnaké práva, akoby išlo o podstatné porušenie zmluvy.
  • Záručná doba sa predlžuje o dobu od podania vytknutia vady do jej vybavenia alebo do doby, kedy ste mali prevziať tovar. V prípade výmeny tovaru alebo jeho časti sa naša zodpovednosť uplatňuje tak, akoby išlo o kúpu nového tovaru alebo jeho časti.
  • Ak vystupujete voči nám ako spotrebiteľ, máte právo na náhradu účelných nákladov spojených s vytknutím vady výrobku. Tieto náklady sa považujú za najnižšie možné. O náhradu týchto nákladov musíte požiadať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do jedného mesiaca od uplynutia lehoty na uplatnenie práv z vadného plnenia, inak vám ich súd nemusí priznať.
  • Zašleme vám písomné potvrdenie dátumu a spôsobu vybavenia vytknutia vady výrobku, potvrdenie o vykonanej oprave a o dĺžke trvania vytknutia vady, prípadne zdôvodnenie odmietnutia vytknutia vady.

X. Záverečné ustanovenia

  • Obchodné podmienky sú v slovenčine. Všetky dohody medzi predajcom a kupujúcim sa riadia právom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený na kúpnej zmluve obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodnú, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky a spory vyplývajúce z neho budú rozhodované príslušným súdom predajcu, a to aj z hľadiska veci, aj z hľadiska miesta. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
  • Ako predajca nie sme viazaní voči vám žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
  • Všetky práva k našim webovým stránkam, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženia stránky, fotografií, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, nám ako predajcovi patrí. Kopírovanie, úprava alebo iné použitie webových stránok alebo ich časti bez našej súhlasu je zakázané.
  • Nenesieme zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho užitia v rozpore s jeho určením.
  • Znenie obchodných podmienok môžeme meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
  • Kedykoľvek nás v prípade otázok týkajúcich sa týchto obchodných podmienok môžete kontaktovať na čísle +421 948 420 428

V Hubovej, dňa 01. 07. 2024.